LJP Belgium, onze filosofie
De missie van LJP Belgium is om haar klanten een service te bieden van de hoogste professionele kwaliteit. Hiervoor heeft het bedrijf een kwaliteitshandvest opgesteld, essentieel om een onberispelijke service te garanderen: constante kwaliteit, frequente controles, adequate en snelle professionele reactie op alle verzoeken … Alle diensten profiteren van kwaliteitscontroles, afhankelijk van het gerealiseerde werk.
Om onze klanten een topkwaliteit te garanderen, combineren we de beste medewerkers en kwaliteitsproducten. De klant staat centraal. Het is dan ook essentieel voor ons dat de relatie die u met uw contactpersoon heeft, gebaseerd is op vertrouwen.
De tevredenheid en loyaliteit van onze klanten zijn onze beste kwaliteitsgarantie. Daarom maken we onze teams gemotiveerd en stabiel. We selecteren zorgvuldig ervaren medewerkers voor elk specifiek werkgebied: dagelijkse en regelmatige schoonmaak, renovatiewerkzaamheden, glazenwassen, enz.
Onze managers volgen ook regelmatig trainingscursussen om te leren over nieuwe technieken en nieuwe reinigingsproducten en zo het bedrijf in staat te stellen de kwaliteit van de aangeboden diensten te verbeteren.
Onze expertisegebieden
- De algemene schoonmaak
- De reiniging van ramen en kozijnen
- Het onderhoud van gemeenschappelijke ruimtes
- De reiniging na een verhuis
- De reiniging na een schadegeval
- Het onderhoud en de renovatie van vloerbekleding
- De reiniging na bouwwerken
- Het onderhoud van tuinen en terrassen
- Het verwijderen van grofvuil
- De reiniging van zonnepanelen
- De reiniging van specifieke eenmalige behandelingen
- Facility services en klusjesmannen
- Het verwijderen van graffiti
- Reiniging van computerapparatuur